csütörtök, május 25, 2006

Szolgálunk és Védünk...

... de vajon kit és mitől?
Engem például nem védenek meg az autósoktól... Sőt... mosolygó arccal mondja a szemembe, hogy akciós nap van!
Elolvasva a levelet egész este lila volt a fejem.

Figyelmeztethetném... ...de nem teszem, mert úgyse érne semmit... ...inkább megbüntetem 10ezer forintra!

Történt ez, mikor a Deák tér környékén fel mertem gurulni az útról a járdára a kb 60m -re levő üzlethez. Mindezt a rend őre szubjektív megítélése alapján piros lámpa figyelmen kívűl hagyásával tettem meg. Mondanom sem kell, hogy nem így történt... A feljelentés viszont megtörtént, méghozzá szabálytalanul. A koholt vádakat nem ismertem el, és nem is írtam alá semmit, a feljelentés mégis erőre kapott. A szakmában dolgozók mindennapos tapasztalata sajnos azt mutatja, hogy amit egy rendőr kitalál, az úgy is van. Tökéletesen nem érdekel senkit, hogy az állampolgár mit állít. Ha nem tudja egyértelmű műhold felvételekkel, kamerákkal, hangfelvétellel, és 3-szor annyi tanúval bizonyítani, hogy a rend őre hazudik, és korrupcióra kényszeríti az áldozatot, akkor bizony szivatják, megalázzák, lenézik, és jól megbírságolják.
Ha mégis van bizonyítékunk, akkor természetesen ahhoz engedély kellett volna, hogy létrehozd, ergo megintcsak Te vétettél, és még jobban megszenvedsz...

Sajnálatos, de a kékruhás fakabátok szlogenje nem az átlag állampolgárra vonatkozik...
Rendőrnek lenni jó.. ...mert azt csinálsz, ami csak tetszik. Villógóval megfordulni akárhol, mert asszony telefonált, hogy kell még 2 liter tej, piroson áthajtani, mert késében vagy a moziból, szedhetsz zsebpénzt hiányzó izzókészletért, stb. Egyszóval paradicsom.. csak gyomor kell hozzá... sokaknak van is... nyílna meg alattuk a föld.

Nincsenek megjegyzések: