vasárnap, július 08, 2007

PartyPhoto - Sensations

Nos.. ez egy tipikusan "nem bejövős" parti volt...
Maga a helyszín giccses, ami nem baj, mert jó hangulatot sugároz, de valahogy mégis megalapoz egy előítéletet... Sznob. Ez van. Ettől még lehet jó egy parti. A probléma az időzítéssel volt azt hiszem. Rossz helyen voltam rossz időben... Akkor lett gyanús a hely, mikor egy lánynak tűnő embertől megkérdeztem, merre van a ruhatár és a válasz korántsem egy tetszetős női hangon érkezett, hanem amolyan "meleg-mélyen".
Ezek után azért reménykedtem, hogy lesz értelme az érkezésemnek, de az est további részében ez megcáfolódni látszott.
Az érkezésemkor kezdődtek éppen a műsorok, ami miatt a nép csak állt és nezett ki magából.. ki értetlenkedve (bár lehet, hogy csak én voltam így ezzel), ki csodálva a transfestita előadást. A lényeg, hogy én csak álltam és döbbentem kérdezgettem magamtól: miért? miért vagyok én itt?
A másik negatív élmény akkor ért, mikor a tömeg újra bulizni kezdett és én indultam fotós körutamra. Alapvető probléma az volt, hogy tíz emberből kb. 2 szerepelt szívesen fotón. Hogy miért? Gondolom, mert a melegek nagy része nem vállalja fel a másságát, csak az ilyen szórakozó helyeken, és mivel ők voltak túlnyomó többségben, így ez rányomta bélyegét a munkámra is.

No.. azért voltak kellemes pillanatok is.. mind homo, mind hetero oldalról. Vannak jó arcok mindkét táborban!

Nincsenek megjegyzések: