vasárnap, június 11, 2006

júpíszí

mostanság nem igazán úgy működik az internet nálam, ahogyan annak kellene... naponta több alkalommal is megszűnik az adatforgalom, és kb 1-2 perces türelemjáték után helyre áll. Internet szolgáltatómat felkeresve telefonon a sokadik beszélgetés után elhittem nekik, hogy nem értek a ahhoz, amivel keresem kenyerem, azaz a számítástechnikához. Beletörődve lámaságomba, engedtem, és kikapcsoltam a tűzfalat, majd miután az nem segített, le is szedtem. Lett nagy "öröm és bodottág", mert működött... volt net egész sokaig.. kb 10 percig... A probláma úgy szokott megoldódni, hogy ki kell húzni az ethernet kábelt, vagy letiltani a hálókártyát, aztán újra engedélyezni. Ezt a logikát tanulmányozva jutottam arra a következtetésre, hogy szarok én a DHCP szerverre és beállítok mindent manuálisan. Teszt gyanánt elkezdtem írni ezt a blogot, hátha közben elmegy megint, de úgy tűnik a manuális beállításokra nem izgul fel a net kapcsolat, mert azóta nem ment el... Fel is hívom őket most jól, és felvilágosítom az illetékeseket a problémáról. Hátha nem nálam van a baj, hanem az Chellós DHCP hülyéskedik.

Nincsenek megjegyzések: