hétfő, június 26, 2006

Margitsziget

Hétvégén kint voltam a szigeten fotózási szándékkal, de bicajjal mentem, és ez bizony körülményessé tette a gép használatát az állandó pakolászással, úgyhogy lényegében csak egy felfedező út volt, hogy mit érdemes fotózni, mik változtak, milyen új dolgok jelentek meg.
Volt pár dolog amire felfigyeltem. Pl. tetszett, hogy az állatkerten belül létrehoztak egy apróbb vadasparkot, ahová ingyen be lehet menni, és közelről ismerkedni az állatokkal :)
Tetszett az is, hogy a romoknál voltak újjá építések, mint pl. a képen látható ivó kút.


Ivó kút

Ezen kívül voltak még földmunkák, és félkész építések. Majd egyszer kiderül mi lesz belőlük.
Tekeregtem még erre-arra, majd az aranyhalas tavak felé vettem az irányt. Természetesen azok mostanra inkább teknős tavak lehetnének, mert olyan sokan vannak a kis páncélosok. Alig vettemészre őket mikor elsétáltam a parton elöttük :) Az egyik megilyedt és beugrott a vizbe. Csak ezt hallva vettem észre őket. Meglepett hogy ide is kimerészkednek. Régen ez nem volt így.

Teknősök a parton

Miután lefotóztam őket, már ott is termett egy tinikből álló túrista csoport, és rohantak oda a tekikhez, hogy jól megsimogassák azokat... természetesen mindegyik gyorsan beiszkolt a vízbe :)
Lassan haladni készültem a kijárat fele, hogy felmenjek a hídra, de ez sem volt olyan könnyű :)
Egy 25m-es szakaszon három esküvői fotozással is találkoztam. Szép hely a sziget, de ahhoz nagy a nyüzsi, hogy itt fotozkodjon mindenki. Majd sorban álltak egy-egy jobb helyen a párok, fotozásra várva.


Egyik pár


Másik pár

Harmadikról már nem csináltam képet :) Volt még néhány virág fotó, aztán nyomás haza, és enni egy jó kínai ebédet ;)

Nincsenek megjegyzések: