péntek, június 09, 2006

Életjel :)

Mivel rég nem írtam, gondoltam most kicsit pótolni kéne.
Nem történt különlegesnek mondható dolog, viszont a fotós felszerelésem bővűlt megint picit :)

Megjött a várva-várt (itthon már nem kapható) vaku az új világból... nagynehezen...
Már-már kezdtem temetni az elutalt összeget, és átverve érezni magamat, mikor június 6-án megjött az értesítő, hogy fáradjak be a Vámárú kezelőbe, és fizessek áfát, meg vámot. Jó. Elvégre benne volt a pakliban.. kifizettem. A bosszantó az volt a dologban, hogy a sűrgősségi posta valóban itt volt 3 nap alatt Amerikából, viszont az értesítő, hogy átvehetem, kemény 5 nap alatt jutott el hozzám. Sűrgősségi.. érted..
Hétvégén kellett is volna a vaku egy esküvőre... Most már mindegy, egy tapasztalattal több... legközelebb naponta hívom a vámhivatalt, hogy hol tart a csomagom.

Még ugyanezen a napon elkészült az objektívem szervízelése, amire ráült egyik volt osztálytársam az osztálytalálkozón...

Mai napon pedig végre elhárult a memóriakártya kapacitásából eredő korlát is. Vettem egy Vosonic 3320-as 40GB-os kártyaolvasós, MP3 lejátszós, FM rádiós, felvevős háttértárolót. Azért részletezem ennyire, mert ajánlom mindenkinek. Szép is, jók a funkciók, és kb 10E Ft.-tal drágább, mintha csak egy kártyaolvasó lenne 40GB tárral.

Nincsenek megjegyzések: